reklama internetowa biura podrozy

reklama internetowa biura podrozy Oto top 7 Koszty związane z używaniem i utrzymaniem procesu papieru.

1. koszty pracy dokumentu pobieranie

2. Efektywność złożenie dokumentu i dokładność

3. koszty papieru, tonera, a za stronę kopii

4. Fizyczne koszty zbliżeniowe

5. Koszty odzyskiwania po awarii

reklama internetowa biura podrozy

6. Okres przechowywania koszty utrzymania

7. Koszty środowiskowe

Audyt procesu jest dokładne, obiektywne przegląd codziennych zadań, które są związane z procesem papieru. Audyt jest potężnym narzędziem do przecinania percepcji i ujawnianie faktów poniżej. Badanie powinno być zawsze przyjazny, koncentrując się na procesie, a nie pracownika. Audyt proces może być prowadzony przez osobę wewnątrz organizacji lub zakupione od firmy, która specjalizuje się w serwis na miejscu kontroli. W badaniu, można określić średni czas potrzebny do wykonania każdego zadania i rozmnażajcie się, że przez przeciętnego wynagrodzenia dla osoby w tej roli. W ten sposób jesteś w stanie opracować wiarygodne dane dolarowe, które reprezentują swoje codzienne zadania obsługi dokumentów.

Po zakończeniu audytu odkryć wysokiej kosztów i obsługi dokumentów wysokiego ryzyka procesów, które były pomijane w przeszłości. Uzbrojeni w te informacje, firma może łatwo sprawdzić, gdzie EDMS będzie im zaoszczędzić pieniądze i, z kolei obliczyć zwrot z inwestycji.

Wiele firm może realizować znaczne oszczędności w system elektronicznego zarządzania dokumentami. Aby obliczyć zwrot z inwestycji z EDMS, trzeba mieć jasne zrozumienie tego, co można spędzić dziś obsługi dokumentów papierowych. Audyt proces jest najbardziej skutecznym sposobem, aby uzyskać dokładne, obiektywne spojrzenie na bieżące koszty obsługi dokumentów. Uzbrojeni w te informacje, można podjąć świadomą decyzję o tym, jak elektronicznego zarządzania dokumentami mogą swoich potrzeb.

Jdi Data Corporation przedstawiła ubezpieczeniową roszczeń oprogramowania od 1992 roku Jdi danych oferuje Web oparte oprogramowania odszkodowań, a także twierdzi, systemy ubezpieczeń twierdzi działów, administratorów innych firm i menedżerów ryzyka zarządzania mieniem, wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej ogólnej roszczeń.Jdi danych zyskał reputację w jakości oprogramowania do zarządzania twierdzi, ze szczególnym naciskiem na liniach specjalnych i skomplikowanych sporów.

Artykuł napisany przez: