reklama internetowa biura podrozy

reklama internetowa biura podrozy Oto top 7 Koszty związane z używaniem i utrzymaniem procesu papieru.

1. koszty pracy dokumentu pobieranie

2. Efektywność złożenie dokumentu i dokładność

3. koszty papieru, tonera, a za stronę kopii

4. Fizyczne koszty zbliżeniowe

5. Koszty odzyskiwania po awarii

reklama internetowa biura podrozy

6. Okres przechowywania koszty utrzymania

7. Koszty środowiskowe

reklamowy balon z nadrukiem

Audyt procesu jest dokładne, obiektywne przegląd codziennych zadań, które są związane z procesem papieru. Audyt jest potężnym narzędziem do przecinania percepcji i ujawnianie faktów poniżej. Badanie powinno być zawsze przyjazny, koncentrując się na procesie, a nie pracownika. Audyt proces może być prowadzony przez osobę wewnątrz organizacji lub zakupione od firmy, która specjalizuje się w serwis na miejscu kontroli. W badaniu, można określić średni czas potrzebny do wykonania każdego zadania i rozmnażajcie się, że przez przeciętnego wynagrodzenia dla osoby w tej roli. W ten sposób jesteś w stanie opracować wiarygodne dane dolarowe, które reprezentują swoje codzienne zadania obsługi dokumentów.

Po zakończeniu audytu odkryć wysokiej kosztów i obsługi dokumentów wysokiego ryzyka procesów, które były pomijane w przeszłości. Uzbrojeni w te informacje, firma może łatwo sprawdzić, gdzie EDMS będzie im zaoszczędzić pieniądze i, z kolei obliczyć zwrot z inwestycji.

Wiele firm może realizować znaczne oszczędności w system elektronicznego zarządzania dokumentami. Aby obliczyć zwrot z inwestycji z EDMS, trzeba mieć jasne zrozumienie tego, co można spędzić dziś obsługi dokumentów papierowych. Audyt proces jest najbardziej skutecznym sposobem, aby uzyskać dokładne, obiektywne spojrzenie na bieżące koszty obsługi dokumentów. Uzbrojeni w te informacje, można podjąć świadomą decyzję o tym, jak elektronicznego zarządzania dokumentami mogą swoich potrzeb.

Jdi Data Corporation przedstawiła ubezpieczeniową roszczeń oprogramowania od 1992 roku Jdi danych oferuje Web oparte oprogramowania odszkodowań, a także twierdzi, systemy ubezpieczeń twierdzi działów, administratorów innych firm i menedżerów ryzyka zarządzania mieniem, wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej ogólnej roszczeń.Jdi danych zyskał reputację w jakości oprogramowania do zarządzania twierdzi, ze szczególnym naciskiem na liniach specjalnych i skomplikowanych sporów.

Artykuł napisany przez: