reklama internetowa ksiazka

reklama internetowa ksiazka

Ustawienia Goal jedną minutę

Większość argumentów ludzie mają ze sobą są wynikiem niedopasowania oczekiwań (np Bob: „powiedziałeś, że zamierzasz to zrobić …”, Tony: „Nigdy nie powiedziałem, że” Jane. „Obiecałeś tym .. . „Greg:” nigdy nie obiecał, że „!).

– Brian Tracey

Częstym problemem napotykanym w miejscu pracy jest, gdy członek zespołu uważa, że ??ich odpowiedzialność i zadanie to jedno, ale ich menadżer ma zupełnie inny pomysł o tym, co powinni robić.http://mommecosmetics.com/sklep/produkt/aksamitna-oliwka-pielegnacyjna/

reklama internetowa ksiazka

To gdzie Ustawienia Goal Minutę przyjść na ratunek (lub ustawienia bramki w skrócie). Mówiąc najprościej, jej tylko jedną stronę dokumentu, który jest podzielony na dwie części; Pierwsza część opisuje zadanie, które należy podjąć, a druga część szczegóły poziom jakości, który jest wymagany.

Strategia ta została opracowana przez Kenneth Blanchard i Spencer Johnson i jest zawarta w swojej klasycznej książce Jednominutowy menedżer. W swej istocie, chodzi o to, że ludzie pracujący razem powinni wiedzieć, czego oczekuje się od początku do końca, nie powinno być żadnych niespodzianek.

Co to słyszę mówisz? „Po prostu wystrzelić e-mail lub umieścić notatkę post-it na biurku mówiąc im, co chcesz im zrobić.” Cóż, celem ustawienia dokumentu różni się w dwóch bardzo ważnych sposobów; Na początek, ich wzajemne porozumienie, a po drugie, w szczególności określa poziom jakości masz na myśli.

Są to dwie bardzo potężne rzeczy, których nie należy lekceważyć. Jest dobrze wiadomo, że ludzie są bardziej skłonni zrobić coś, jeśli zapytać ich, a następnie powiedzieć im. Dając ludziom do powiedzenia o tym, jak one działają bardzo upoważniającej. Pierwsze osoby chętnie zgadzają się z parametrami zadanie ma tak wiele korzyści jej po prostu poza zakres tego artykułu, aby je wszystkie omówić, pozwala po prostu powiedzieć, że szanse powodzenia udać się dramatycznie.

Artykuł napisany przez: