reklama internetowa wady i zalety

reklama internetowa wady i zalety

Zalety

Łatwe do zapamiętania dla klientów

Personalizuje firmy

Bardzo elastyczny, jak rozwija się Twoja firma z czasem

Wady

Możesz zachować swoje nazwisko i nazwę firmy oddzielny

Jeśli użytkownik zdecyduje się sprzedać swoją firmę przy użyciu nazwy może utrudnić

reklama internetowa wady i zalety

Nie przyjazne dla wyszukiwarek

STRATEGIA 3 – Use Your usługi / produktu i regionu, który służył Kiedy ludzie użyć wyszukiwarki, aby znaleźć produkty / usługi lokalnie będą one na ogół wpisać produkt / usługę plus najbliższego miasta czują, że mogą uzyskać na produkt / usługę. Jest to numer jeden sposób ludzie szukają lokalnych firm fotografów, stylistów, kwiaciarnie, salony, itp .. Przez posiadanie domeny takie jak citynameproduct.com pomogliście swoją pozycję w wynikach wyszukiwania znacznie poprawić, ponieważ nazwa domeny jest najważniejsza czynnikiem wpływającym na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. To może być trudne do uzyskania najbardziej poszukiwane terminy jak domen chociaż ponieważ wiele osób już wie o tej strategii. Plus, jeśli nazwa domeny to losangelesflowers.com a także sklep w San Francisco można zobaczyć, jak to nie pomoże ruch lokalny w miejscu pobytu w San Francisco.

Zalety

Przyjazne dla wyszukiwarek

Oczywiste, co robisz

Oczywiste, gdzie jesteś

reklama internetowa wady i zalety

Wady

Nie jest to unikalna nazwa

Można oferować wiele usług lub produktów

Można obsługiwać więcej niż jeden obszar

Dodatkowe wytyczne do rozważenia przy wyborze jak nazwać stronę internetową dla lokalnego biznesu:

Zachowaj nazwę jak najkrótsze: Krótka nazwa domeny nie zawsze jest to możliwe, ponieważ 99,9% pojedynczych domen słownych są już zrobione, więc jesteśmy zmuszeni wybierać dłuższe nazwy. Ale co do zasady, im krótszy tym lepiej, ponieważ jest łatwiejszy do zapamiętania.

Wybierz a.com:.com nazwy są najbardziej rozpoznawalnych nazw w Internecie.
Artykuł napisany przez: