reklama internetowa hotelu

reklama internetowa hotelu Byłoby to również umieścić publikację na krajowej stopie, udostępniając je w dowolnym miejscu w kraju w tej samej cenie.

Wydawało się dla mnie jasne, chociaż, że ludzie w Vermont lub Florydzie lub w Teksasie nie mają żadnego interesu w lokalnej reklamy Sacramento. Więc postanowiłem stworzyć nowy tytuł, który będzie zawierać tę samą treść jak oryginał, ale mają więcej kreskówek i funkcje, aby wypełnić pustkę pozostawioną przez reklamy. I rozpoczęła tę nową wersję w połowie 2000 roku i uzyskał krajowego znaku towarowego w nazwie, aby ochronić inwestycji czasu i energii, nie wspominając o pieniądze.

Wydałem dwa tytuły jednocześnie do 16 rocznicy wydania w kwietniu 2008 roku, kiedy ponownie nazwany oryginalne pasujące do nowszej wersji. Zawartość każdego pozostała taka sama wersja Sacramento wciąż będąc reklamy oparte i inne oparte na subskrypcji. Wciąż obejmował stare logo w widocznym miejscu na okładce wydania Sacramento, by czytelnicy nie byłoby zbyt zdezorientowany. Mimo to, jak można sobie wyobrazić, że otrzymała wiele pytań, głównie o „Dlaczego to zrobiłeś?” różnorodność.

Zrobiłem to z kilku powodów. Jeden z nich, odkąd znaki towarowe nazwę wydaniu krajowym, czułem, że reprezentuje przyszłość publikacji. I chciałem zbudować ten tytuł jak najwięcej, więc dlaczego nie dostać 100K lub by czytelnicy lokalnie z nim zapoznać? Również przychody z reklam były na spadek – wraz z gospodarką – przez rok lub tak, jak małe przedsiębiorstwa papier był zależny od zaczęły cofać swoje budżety reklamowe. I pomyślałem, że zmiana nazwy nie dostać dużo prasy lokalnie, jak papier stał się samorządową instytucją w tych 16 lat. Rzeczywiście, zmiana nie dostać dużo lokalnego zainteresowania mediów, w tym wielkim artykule w lokalnej codziennej Sacramento Bee, a także artykułów w wielu mni ejszych dokumentów, wywiad na popularnej audycji radiowej i pojawienie się na lokalnej stacji telewizji kablowej.

Artykuł napisany przez: