reklama internetowa i jej rozwoj

reklama internetowa i jej rozwoj

Jak sprawić, by Twój głos bardziej przyjazny

Możesz sprzedawać swoje pomysły ze słowami, ale rzeczywista pojazdu, który używasz jest zwykle twój głos.

Czy kiedykolwiek sprawdził się na swoim odwołaniu głosu?

Twój głos ma potężny wpływ emocjonalny na słuchacza. Jeśli jest to przyjemne, słuchacz instynktownie czuje pewną ilość dobrej woli wobec ciebie. Jeśli Twój głos jest przykre, słuchacz ma tendencję do chcą uciec od ciebie.

To jest po prostu ludzka natura. Nie podoba nam się skrzypienie, chrapliwy, donosowe, niewyraźny, monotonny, lub w inny sposób irytujący mowy. Kładziemy się z nim tylko wtedy, kiedy musimy.

reklama internetowa i jej rozwoj

Reklamodawcy wiedzą, że kojące, prężny głos radiowy może sprzedawać znacznie więcej produktu niż monotonny, nudny głosem. I, oczywiście, głos radiowego jest piskliwy, chrapliwy, nosa lub niewyraźne byłoby szczęście sprzedać cokolwiek.

Tak, twój głos ma dolarów i centów wartość w swojej karierze. Jest to czynnik sukcesu we wszystkich relacjach międzyludzkich.

Nie myśl, że Twój głos jest nieważny tylko dlatego nikt nigdy nie krytykował go. Efekt głosu jest subtelna sprawa, często specjalnie nierozpoznane przez słuchacza. I nawet, gdy jest znacznie uszkodzony, „najlepsi przyjaciele nie powiem.”

Co można z tym zrobić? Przede wszystkim usłyszeć nagranie głosu. Zauważ nawyków mowy przez kilka dni. Następnie należy zadać sobie następujące pytania:

1.Do Mówię w przyjemnej objętości lub zbyt głośno lub cicho?

reklama internetowa i jej rozwoj

2.Do zmieniać się mój ton lub prędkości, albo są one równe i monotonna?

3.Do mogę wyrazić moje słowa wyraźnie, czy mam „leniwe” warg, języka i szczęki?

4.Do ja niewyraźnie moje słowa, kiedy jestem entuzjazmem, czy muszę zachować wyraźną artykulację?

5.Do mogę skorzystać skutecznych przerw?

6.Do mam jasny, przyjemny dźwięk, czy też nosa, ochrypły, piskliwy, lub w inny sposób nieprzyjemne?

Artykuł napisany przez: